Naujienos »  2021 »  10 »  Iniciatyva „Internete karantino nėra“ – geriausių Europos verslumo projektų konkurso finale )

Iniciatyva „Internete karantino nėra“ – geriausių Europos verslumo projektų konkurso finale

Oct 15, 2021 2:27 PM

Pirmojo karantino metu iš poreikio padėti pandemijos paralyžiuotam verslui „Verslios Lietuvos“ komandos sutelkta ir iki šiol gyvuojanti pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“ skinasi kelią Europos Komisijos konkurse – pateko į Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų trumpąjį sąrašą. Lietuva finale yra vienintelė iš Baltijos šalių, o savo kategorijoje „Investavimas į verslumo įgūdžius“ susitinka su Vokietija ir Italija.

web-2-580x430.jpg

Kiekvienais metais EK organizuojamame Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų konkurse šiemet iš viso rungėsi virš 200 verslumo projektų iš 28 šalių. EK komisija išrinko 18 finalininkų, kuriuos įvardijo kaip labiausiai įkvepiančius ir draugiškus smulkiam ir vidutiniam verslui.

Tarp finalininkų  pateko vienintelis projektas iš Baltijos šalių – tai Lietuvos verslumo ir eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva“ nuo 2020 m. kovo mėnesio įgyvendinama pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“. Finalininkai rungiasi šešiose kategorijose, o Lietuva – kategorijoje „Investavimas į verslumo įgūdžius“, kur į trumpąjį konkurso sąrašą pateko su Vokietijos ir Italijos verslumo įgūdžių stiprinimo projektais.

EK Europos verslininkystės skatinimo konkurso apdovanojimai įvyks ir nugalėtojai paaiškės lapkričio 16 d. Slovėnijoje vyksiančioje smulkaus ir vidutinio verslo asamblėjoje „SME Assembly“.

„Tai, kad savo kategorijoje esame tarp trijų geriausių Europoje – yra didžiulis įvertinimas Lietuvai ir žinutė visai Europai, kad kaip šalis pandemijos sąlygomis sugebėjome greitai mobilizuotis, sutelkti resursus ir padėti verslui greitai persiorientuoti nuo tradicinės prekybos į e. komerciją. Tai buvo sutelktinė visų iniciatyvos partnerių investicija į e. komercijos įgūdžių stiprinimą, be ko šiais laikais verslui sunku išgyventi ne tik karantino laikotarpiu, bet ir įprastomis konkurencijos sąlygomis. Esame dėkingi visiems, kurie tapo šios iniciatyvos ir jos sėkmės dalimi“, – teigia Daina Kleponė, „Verslios Lietuvos“ generalinė direktorė.

Prie iniciatyvos buvo pakviesti ir prisijungė verslo mentoriai, e. komercijos profesionalai, kurie neatlygintai konsultavo mažiau patyrusius verslininkus e. komercijos klausimais. Iniciatyva taip pat suvienijo įvairias įmones, kurios parengė specialius pasiūlymus,  išskirtines nuolaidas ar nemokamas paslaugas, susijusias su verslo skaitmenizavimu. Iniciatyva taip pat buvo pritraukusi finansinį rėmėją, kuriuo iki 2020 m. pabaigos buvo bankas „Luminor“, suteikęs finansinę paramą iniciatyvos tęstinumui  ir e. komercijos populiarinimui.

Papildomai siekiant didinti Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo e. parduotuvių žinomumą ir pardavimus, prie pagalbos verslui iniciatyvos „Internete karantino nėra” prisijungusios e. parduotuvės buvo pakviestos prisijungti prie e. komercijos skatinimo pasiūlymo – dovanų kortelės „Internete karantino nėra“, kurią „Versli Lietuva“ pristatė drauge su iniciatyvos partneriu UAB „Gera dovana“. E. parduotuvėms buvo pasiūlytos išskirtinės sąlygos pasinaudoti šia galimybe.

Tęsiant e. komercijos populiarinimą Lietuvoje „Versli Lietuva“ su partneriu „Ekspozicijų centras“ spalio 15-17 dienomis parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ pristato Lietuvos e. parduotuvių ekspoziciją (angl. Showroom), kurioje parodos lankytojai turi galimybę gyvai panaršyti po įvairių e. parduotuvių lentynas,  o įsigyti – tik internetu.

Pagalbos verslui iniciatyvą „Internete karantino nėra“ pastebėjo ne tik EK. „Verslios Lietuvos“ įgyvendinama pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“ buvo minima apžvelgiant geriausias 2020 m.  Centrinės ir Rytų Europos valstybių sukurtas pagalbos verslui priemones („McKinsey“), taip pat išskiriama Lietuvos inovacijų ekosistemos apžvalgoje („Strata“).

Lietuvoje organizuojame konkurse „PR Impact Awards 2020“ iniciatyva „Internete karantino nėra“ gavo antros vietos apdovanojimą kategorijoje „Geriausia integruota komunikacijos kampanija“, o kategorijoje „Publikos balsas“ laimėjo pirmąją vietą.

Apie Europos verslininkystės konkursą:

Europos verslininkystės skatinimo apdovanojimų konkurso nugalėtojai yra atrenkami iš Europos valstybių pasiūlytų nacionalinių atrankų laimėtojų nominacijose: „Verslumo dvasios skatinimas“, „Investicijos į įgūdžius“, „Verslo aplinkos gerinimas“, „Verslo tarptautinės plėtros skatinimas“, „Žaliųjų rinkų plėtros ir išteklių panaudojimo efektyvumo skatinimas“ ir  „Atsakingas verslas“. Taip pat specialus prizas įteikiamas už kūrybiškiausią ir labiausiai įkvepiančią verslo iniciatyvą. Šie EK organizuojami apdovanojimai yra vieno didžiulio renginio – smulkaus ir vidutinio verslo asamblėjos „SME Assembly“ – dalis.


©2021