.B2Brexit

Praėjusiais metais vidutinis darbo užmokestis augo visose Lietuvos apskrityse

„Versli Lietuva“ analitikų sukurta Savivaldybių duomenų bazė, kurioje pateikiama detali informacija apie ekonominį Lietuvos regionų vystymąsi, buvo atnaujinta ją papildžius 2020 m. duomenimis apie vidutinį neto ir bruto darbo užmokesčius. Ši informacija atskleidžia, jog praėjusiais metais visose Lietuvos apskrityse vidutinis darbo užmokestis augo.

Užsienio ekspertai: Baltijos šalys turi apsispręsti, kaip toliau kovos su COVID-19 virusu

Pasaulyje bene visos valstybės pasirinko skirtingus kelius, kaip valdyti COVID-19, kurią sukelia virusas SARS-CoV-2, pandemiją. Vienos užsidarė atvykėliams ir ribojo judėjimą šalies viduje, kitos netaikė griežtų priemonių, trečios, vos atsiradus galimybei, suskubo visuotinai skiepyti gyventojus. Šiais metais tarptautiniame gyvybės mokslų forume „Life Sciences Baltics“ pandemijos valdymo praktikos skirtingose šalyse bus viena svarbiausių tarptautinės konferencijos temų.

Pirmą kartą Lietuvoje – e. parduotuvių prekybos salonas (angl. Showroom) be pardavėjų

„Verslios Lietuvos“ pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“ kviečia Lietuvos gamintojų ir kūrėjų e. parduotuves išbandyti naujo formato e. prekybos skatinimo būdą – pirkėjams prisistatyti laikiname Lietuvos e. parduotuvių prekybos salone (angl. Showroom), kuris įsikurs Kaune spalio 15-17 d. vyksiančioje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“.

Kaip pasikeitė tarptautinė baldų rinka per pandemiją?

Kaip ir kitiems sektoriams, baldų sektoriaus įmonėms teko prisitaikyti prie naujos realybės, skaitmeninių partnerystės bei prekybos kanalų. Tačiau beveik du metus trukusi pauzė nuo gyvų tarptautinių parodų baigėsi. Rugsėjo 9-13 dienomis Paryžiuje vykstančios parodos „MAISON & OBJET“ organizatorių atlikta apklausa parodė, kad įmonės laukia dalyvavimo gyvose parodose. Šioje parodoje „Verslios Lietuvos“ organizuojamame Lietuvos nacionaliniame stende prisistato ir 8 Lietuvos įmonės.

Startuolių metai dar nesibaigė, bet jie jau rekordiniai: pritraukta 420 mln. Eur investicijų, pardavimai išaugo kelis kartus

Lietuvos startuolių ekosistemoje šiais metais toliau fiksuojamos rekordinės pritrauktų investicijų apimtys ir pardavimų augimas. Per šiuos metus Lietuvos startuoliai jau pritraukė daugiau nei 420 mln. Eur investicijų, o apibendrinti pusmečio pardavimų rezultatai yra beveik tris kartus didesni nei atitinkamu laikotarpiu pernai. Išskirtiniai šių metų startuolių pasiekimai bus plačiai apžvelgti renginyje „Wrap up of 2021 & Startup Awards“ gruodžio 9 d.

Paskaičiuokime verslo pusryčių Dubajuje investicinę grąžą

Daina Kleponė, „Verslios Lietuvos“ generalinė direktorė Verslo pusryčių Dubajuje istorija pagaliau atkreipė visų dėmesį į Lietuvos eksporto politikos įgyvendinimą ir visi sužinojo apie eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva“ organizuojamas verslo misijas, verslo forumus, tarptautinius renginius. Tokių renginių, skirtų eksporto skatinimui, tarptautinių ryšių mezgimui, potencialių verslo kontaktų paieškai, prieš pandemiją per metus suorganizuodavome apie pusšimtį. Įvairiose pasaulio šalyse, tame tarpe ir Lietuvoje priimant užsienio verslo misijas.

Lietuva pastebima, tačiau vis dar neišnaudojame potencialo talentų pritraukimo srityje

Per pastarąjį ketvirtį Lietuvos matomumas užsienio šalių naujienų portaluose sparčiai augo, tam įtakos daugiausia turėjo valdymo (vidaus ir užsienio politikos), kultūros ir ekonomikos srities aktualijos. Viena iš matomiausių temų – nereguliarios migracijos srautai į šalį. Šios temos kontekste Lietuva buvo minima daugiausiai kontekstinio ir neutralaus pobūdžio pranešimuose. Ekonomikos srities pranešimai lėmė didžiausią teigiamo tono pranešimų apie šalį skaičių, o kultūros srities teigiamo tono pranešimais buvo pasiekta didžiausia skaitytojų auditorija. Tą rodo Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės ir šalies viešojo sektoriaus institucijų atlikta šalies skaitmeninio matomumo ir žinomumo analizė.

Pasaulinėje parodoje „Expo 2020” – ypatingas dėmesys globaliam Lietuvos verslo potencialui

Tarptautinėje parodoje „Expo 2020“ Lietuva šiemet prisistato per tvarumo prizmę ir, remdamasi Lietuvos pozicionavimo užsienyje strategija „Co-Create“ („Atvira kurti kartu“), kviečia pasaulio šalis drauge kurti tvarią ateitį. Lietuvos nacionalinės dienos parodoje ašimi tapo Lietuvos ir Jungtinių Arabų Emyratų verslo forumas, kuriame dalyvauja pusšimtis lyderiaujančių Lietuvos įmonių ir verslo atstovų. Vizito metu taip pat numatyti verslo susitikimai aptarti dvišalės prekybos ir investicijų galimybes.


©2021