Paslaugos »  BrandLAB dirbtuvės )

Pasiruošimas eksportui su savo prekės ženklu

Inovacijų agentūra drauge su patyrusių rinkodaros, tarptautinės komunikacijos ir prekinio ženklo ekspertų komanda kviečia Lietuvos įmones dalyvauti atnaujintoje BrandLAB programoje – čia drauge su ekspertų komanda paruošite tvirtą savo prekės ženklo strategiją tarptautinėms rinkoms.

Pasiruošimas eksportui su savo prekės ženklu.png

BrandLAB – tai Inovacijų agentūros inicijuotos praktinės dirbtuvės įmonėms, kurios siekia augti eksportuodamos su savo prekės ženklu. Čia susitinka ambicingi verslai ir patyrę prekės ženklų strategai, kad kartu atrastų, kaip prekės ženklas gali tapti svertu augimui.

Kodėl verta dalyvauti?

  • Išgryninsite savo prekės ženklo esmę – kas jis, kuo išsiskiria ir kodėl turėtų rūpėti jūsų klientui užsienyje.
  • Sukursite arba atnaujinsite tarptautinei rinkai tinkamą prekės ženklo strategiją.
  • Išmoksite aiškiai pozicionuoti savo pasiūlymą, kad būtumėte pastebėti tarp konkurentų.
  • Gausite ekspertų įžvalgas ir praktinius įrankius, kuriuos galėsite naudoti iš karto.
  • Sustiprinsite savo komandos gebėjimus veikti globalioje verslo aplinkoje.

Kas yra BrandLAB?

Tai intensyvus ir praktiškas dirbtuvių ciklas, sukurtas specialiai Lietuvos eksportuojančioms įmonėms. Programos metu:

  • Giliau pažinsite savo prekės ženklą – jo vertybes, paskirtį, auditorijas;
  • Įsivertinsite eksporto potencialą ir pasiruošimą augimui;
  • Ugdysite strateginio mąstymo įgūdžius ir ruošitės iššūkiams tarptautinėse rinkose;
  • Dirbsite kartu su ekspertų komanda, turinčia patirties prekės ženklų vystymo srityje.

Ką įmonės gaus dalyvaudamos BrandLAB?

  • Eksporto potencialo įvertinimą, pasitelkiant Eksporto diagnostikos įrankį;
  • Dabartinio verslo modelio įvertinimą, atliekant kokybinį interviu remiantis ERA (Export Readiness Assesment) metodika;
  • 6 intensyvias mokymosi dienas: interaktyvias dirbtuvės gyvai, paremtas „workshop“ metodika;
  • 3 val. individualias konsultacijas su prekės ženklo ir eksporto strategijos ekspertais;
  • Prekės ženklo darbaknygę – struktūrizuotą užduočių rinkinį, padedadantį kryptingai vystyti/atnaujinti savo prekės ženklą ir pasiruošti jo pozicionavimui tarptautinėje rinkoje.
  • Rengs nuosavo prekės ženklo vystymo, stiprinant įmonių konkurencinį pranašumą eksporto rinkose, strategiją su pokyčių veiksmų ir stebėsenos rodiklių planu

Daugiau apie programą:

I Įmonių atranka

Projekte dalyvauti kviesime iki 15 įmonių /po 2 įmonės atstovus. Dirbtuvių programoje įmonę privalo atstovauti 2 asmenys: įmonės vadovas ar aukštesnio rango vadovas, kuris priima strateginius sprendimus ir už eksportą/rinkodarą atsakingas darbuotojas.

II Įmonės eksporto potencialo ir dabartinio verslo modelio įvertinimas

Įmonės situacijos analizė iš dviejų etapų:

1) Eksporto potencialo įvertinimas užpildant Eksporto diagnostikos savianalizės instrumentą, bei susipažįstant su jo įžvalgomis.

2) Įmonės dabartinio verslo modelio įvertinimas vykdant kokybinį interviu pagal autorinę programos vadovo adaptaciją remiantis ERA (export readiness assesment).

III BrandLAB dirbtuvės

BrandLAB dirbtuvėms bus skiriamos 6 kontaktinės mokymosi dienos – jos vyks Vilniuje, nuo 9:30 iki 17:30.

1 diena liepos mėn. 1 d. - Įmonės tapatybės ir konkurencinio pranašumo analizė

2 diena liepos mėn. 2 d. - Užsienio rinkų konkurencinės aplinkos tyrimas

3 diena rugsėjo mėn. 2 d. - Tikslinių klientų segmentavimas ir jų poreikių analizė

4 diena rugsėjo mėn. 3 d. - Vertės pasiūlymo kūrimas ir prekės ženklo pozicionavimas

5 diena rugsėjo mėn. 9 d. - Prekės ženklo strategijos formulavimas eksporto rinkai

6 diena rugsėjo mėn. 10 d. - Pokyčių planas: eksporto strategija ir stebėsenos rodikliai

IV Individualios konsultacijos liepos mėn. – rugsėjo mėn.

Kiekvienai įmonei numatoma ne mažiau kaip 3 val. individualių konsultacijų su paskirtu ekspertu.

V Finalinis renginys rugsėjo 16 d.

Finalinis renginys, kurio metu visi mokymų programos dalyviai pristato parengtą nuosavo prekės ženklo vertės pasiūlymą eksporto rinkai su stebėsenos rodiklių planu.

 

Baigę BrandLAB dirbtuves dalyviai gebės:

  • Atpažinti ir aiškiai suformuluoti savo įmonės tapatybę, ją perteikiant per unikalų prekės ženklą;
  • Analizuoti konkurentus užsienio rinkose ir įvertinti savo įmonės konkurencinio pranašumo galimybes;
  • Atlikti išsamią tikslinių klientų poreikių analizę, reikalingą vertės pasiūlymui kurti;
  • Parengti strateginį planą, apimantį vertės pasiūlymo, konkurencinio pranašumo, prekės ženklo bei reikalingų pokyčių įgyvendinimą;
  • Suformuluoti ir pritaikyti įmonės prekės ženklo strategiją tarptautinėse rinkose bei užtikrinti jos įgyvendinimą.
 

Kas gali dalyvauti?

Įmonės bus atrenkamos pagal šiuos kriterijus:

  1. Lietuvoje ekonominę veiklą vykdanti labai maža, maža ar vidutinė įmonė (MVĮ), turinti pajamų ir darbuotojų. 
  2. Įmonė yra produktų gamintojas ir/ar paslaugų teikėjas ir/ar vystantis nuosavą prekinį ženklą subjektas;
  3. Veikia vienoje iš sumanios specializacijos sričių: sveikatos technologijos ir biotechnologijos, nauji gamybos procesai medžiagos ir technologijos, informacinės ir ryšių technologijos. Ar įmonė priklauso sumanios specializacijos sričiai, galima pasitikrinti čia;
  4. turi ne mažiau kaip 2 m. eksporto patirtį keliose eksporto rinkose;
  5. planuoja ir skiria biudžetą eksporto pardavimų ir rinkodaros veiklai;
  6. vertinamos kaip patikimos (patikimumo vertinimui remiamasi atvirų duomenų platformos vykdoma įmonių reitingavimo sistema, paremta atviraisiais įmonių duomenimis);
  7. Atitinka nereikšmingos de minimis pagalbos skyrimo sąlygas;
  8. Yra registruota VšĮ Inovacijų agentūros plėtojamoje „B2Lithuania“ verslo kontaktų duomenų bazėje;
  9. Prioritetas teikiamas įmonei, gaminančiai aukštųjų ir/ar aukštesniųjų technologijų produktus ir (arba) teikiančiai daug žinių reikalaujančias paslaugas. Pasitikrinti aukštos pridėtinės vertės sektoriui priskiriamas įmones pagal EVRK 2 red. kodus galima čia.
 

Programos dalyviams suteikiama valstybės pagalba – 3218 EUR vertės de minimis finansavimas, registruojamas Valstybės pagalbos registre.

 

Svarbu žinoti

  • Dalyvių skaičius ribotas – atrinkta bus iki 15 įmonių, kiekvieną atstovaus 2 įmonės darbuotojai (vadovas ir eksporto/rinkodaros atsakingas asmuo).
  • Programos trukmė: 2025 m. liepos – rugsėjo mėn.
  • Atranka vykdoma pagal nustatytus kriterijus, pirmenybė teikiama aukštos pridėtinės vertės sektoriuose veikiančioms įmonėms.
 

Norinčias dalyvauti įmones kviečiame registruotis jau dabar. Vietų skaičius ribotas!

Registracija

 

Kontaktai

Jūratė Paulavičienė

[email protected]

+370 610 43120

 


©2021